Home » Behandlingsforsikring/helseforsikring?

Behandlingsforsikring/helseforsikring?

*Jeg har avtale med de fleste forsikringsselskaper.

*Mange bedrifter og privatpersoner velger i dag å forsikre seg mot offentlig helsekø. En helseforsikring gir deg som forsikringstaker garantier for at du skal få den utredning og behandling du trenger, når du trenger det. Forsikringen dekker utredning og / eller behandling hos fysioterapeut, der du selv bestemmer hvem du ønsker å benytte. Kanskje er du forsikret gjennom jobben uten å vite om det?

* Har du behandlingsforsikring/helseforsikring i for eksempel: IF, Gjensidige, Storebrand, Tryg, Vital? Da har du mest sannsynlig krav på gratis fysioterapibehandling. Undersøk dette med ditt forsikringsselskap. Du står da fritt til å velge hvilken fysioterapeut du ønsker å benytte.

* Er du idrettsutøver og medlem av en klubb eller organisasjon har du ofte forsikring gjennom lisensen. Alle barn  under 13 år som driver organisert idrett og har betalt medlemskap i en klubb tilsluttet Norges Idrettsforbund (NIF) er dekket gjennom barneforsikringsordningen til NIF. Du kan lese mer om barneforsikringen her.

Jeg kan hjelpe deg med:

– Brudd – og leddskader

– Muskelstrekk og avrivninger

– Kramper og muskelspenninger

– Leddbånd og seneskader

– Rygg-, bekken – og hoftesmerter

– Nakke – og skuldersmerter

– Arm – og håndsmerter

– Kne, ankel og fotsmerter

– Nummenhet og prikking

– Stivhet i muskler og ledd

– Diffuse smertesymptomer